torstai 13. maaliskuuta 2014

Savea, kipeä ja kateellinen

Ollaan tällä hetkellä koht viikko oltu kipeänä. Kuume on ollut 36,2-39,3... ja ollaan kaiken lisäksi lääkärissä pyöritty monet kerrat ja on vain sanottu, että ihan tavallista flunssaa... Ääntä ei tule yhtään ja kun katselen wilmaa niin huomaa paljon poissa oloja, joita äiti ei ole vaihtanut sairaana olevaksi. Tällä viikolla oli 2 koetta ja heti joudun ne molemmat tekemään maanantaina, koska ne molemmat tunnit ovat heti maanantaina.

No eipä se sitten ärsyttäis enenpää niin ollaanpa sitten kateellisia. Alotetaan siitä, että aurinko paistaa lämpimästi ja porukat ovat hupparreilla ja tpaidoilla ulkona... No ei siinä vielä kaikki! Saako ihminen olla kateellinen?
Siinä kysymys... Kukaan ei voi vastata siihen, sillä kukaan ei tiedä vastausta. Tunnen oloni hyvin ahtaantuneeksi, tosin ei minulla mikään parhain mahdollinen olo olekkaan, mutta silti. Olen kateellinen veljelleni. Olen yleensä ollut se joka saa hyviä numeroita, mutta nyt hän on saanut parempia, kuin minä. Tiedän, että en saisi verrata itseäni veljeeni, mutta silti. Saan yleensä rehkiä, että saan joskus hyviä numeroita ja hänen ei tarvitse. Olemme kaksosia, joten totta kai silleen niinku tappelemma ja olemme tapelleet! Mut se tunne että on pienenpi ja niin olenki. Olen hänen pikkusiskonsa. Mutta niinhän se taitaa mennä, että vanhemmallaa on enemmän oikeuksia perheessä? Hän menee ja miten tulee ja on aina välinpitämätön. Tosin en minä mikään välinpitämätön halua olla. Hänellä on aina kavereita jne... Minulla ei ole sillä asuin alueella missä asun. Eli onko oikeus olla kateellinen? Totta kai kaikki haluavat olla jotakin parempia. Minulle sanottiin että toiset ovat huonompia toisessa asiassa ja toiset taas toisessa. No mitäpäs siinä jos on ollut yhessä asiassa parempi kun toinen ja sit yht äkkii hän onki parempi, kui minä? Se sama pätee luultavasti siihen...
En uskalla keneltäkään kysyy tätä kysymystä, sillä luultavasti tietäisin jo vastauksen...

No vaihdetaan sitten vähän parempaan aiheeseen. SAVI

Tänään kun olin koulussa poissa kun olen kipeä ja nyt tällä hetkellä surullinen niin tein sitten savesta sellaista, johon sain päähän pistoksen tiistaina. Alotin tekemään savesta figuuria minun One Piece hahmosta Eikosta. Tein Eikosta viime kesänä ensimmäisen kotona tehdyn savityön ja se meni vähän pieleen, kun se lässähti, mutta tällä hetkellä se näyttää paljon upeammalta. Tosin siltä puuttuu hiukset ja jalusta mihin se tulee.




















No tässä oli sitten kaikki tällä kertaa. Paljon One pieceä, eli Eiko Hana Gleforiaa ja sitten Shade ja Svida Löngjaa <3
+Eikon isä ja äiti nuoruus aikoinaan ja siten oli Eikon veli yhdessä kuvassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti