keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Jännitys, Kokeet ja Saksa

Näyttää siltä, että en pysty laittaa kuvia tällä kertaa, mutta
tekstiä pitäisi tulla jonkin verran =)

Tänään pitäisi olla kaksi koetta ja saa nähdä miten niitten kanssa käy. Olin viimeviikolla kokonaan poissa koulusta ja olin ikävästi kipeä. Ja silloin oli Biologian koe. Minun piti tehdä se jo maanantaina, mutta se ei opettajalle käynyt. Joten teen sen tänään ruotsin kokeen kanssa. Tulen olemaan ihan kuollut, ja kun ensiviikollakin on ehkä 2-3 koetta? En muista ihan tarkalleen...

2 viikon pasta olisin jo tähän aikaan liikkatunnilla Tanskassa. Lähden sinne Comenius projektissa. Tällä kertaa siellä on aiheena vanhat sadut, kuten lumikki, robin hood, Hannu & Kerttu jne... No minulla ja ryhmällämme on Hannu & Kerttu. Teemme siitä kuvakirjamaisen ja siitä sitten video, jonka tarkoitus olisi kestää mahdollisemman vähän. Jännitys sitä Tanskan reissue kohtaan on paljon. Ja varsinkin, kun olemme menossa kouluun, jossa oppilailla on asuntolat siellä.

Viime aikoina olen kuunnellut yhtä youtube kanavaa, jossa yksi nainen laulaa japanin kielisiä kappaleita saksaksi... Ne ovat todella upeita ja hänen äänensä on upea. En ymmärrä saksaa, mutta ymmärrän sitä, sillä osaan ne kappaleet melkein japaniksi ulkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti