keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Tanska, Video jaAngela

                              Tanska, Video ja Angela

Olin Tanskassa viimeviikolla Comenius-projektissa. Olin urheilu koulussa, jossa oli asuntola. Koulu oli mukava, mutta tiukka pitoinen. Koulun ruoka oli hyvää, luultavasti pikkasen parempaa, kun meidän koulun. Kävimme koulun ulkopuolella pienessä kaupassa ostamassa suklaata ja muita herkkuja. Tämä kyseinen koulu oli Aaborissa. Olen käynyt siellä aikaisemmin tai siis kulkenut ohi, kun on pitänyt mennä Kööpenhaminaan.
Tuliaisiksi toin Tanskasta kaverilleni marabou-oreo suklaata, minttu-, pähkinä- ja maitosuklaata. Toin myös dogtagin ystävälleni, jossa oli Tanskan lippu, mutta avaimenperänä. Toinen ystäväni, joka oli siellä Tanskassa osti samanlaisen, mutta kaulakorin ja sanoi, että alkaa kerätä tälläisiä. Parhaalle ystävälleni toin suklaata ja snowglobe pallon. Siinä on Tanskan pieni merenneito ja sitten, kun näytinsen äidilleni niin hän sanoi
''Miks et tuonut tota mulle ja etsä raaski tota antaa''
Repesin äidille, että oisit sanonut että haluat samanlaisen.

Seuraavana päivänä, kun tulin sieltä niin tein videon niistä kuvista, joita otin sieltä. Kappaleiksi taustamusiikkiin valitsin NIGHTWISHing ja Coldplayn. Moni sanoi, että se video oli parempi, kuin edellinen, jonka otin Virosta. Tosin se varmaan johtu kappaleista. Ne sopivat siihen reissuun hyvin.

Olin viime aikoina kuunnellut japanilaista laulajaa, nimeltä ANGELA. Hänellä on upea ääni ja tosin kuulin hänet vasta ensimmäistä kertaa yli vuosi sitten. Hän lauloi alkutunnarin sarjassa ''K- project''.
Sen kappaleen nimi oli ''Kings''. En löytänyt mitään muita kappaleita silloin häneltä, koska se nimi oli niin yleinen. Mutta nyt löysin muutaman ja kuuntelen niitä koko aika. Olen huomannut, että kuuntelen ihan liikaa animeiden alku- ja lopputunnareita...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti